Tuesday, September 15, 2009

Sampul Duet Raya

Salam....
kepada semua umat Islam...
ada something yang aku rase aku perlu publish kt sini...
even aku da forwordkn emel kt mmber2 emel aku...
kepada semua umat Islam yang bakal menyambut bulan syawal pada masa yang terdekat ini...
Kat sini aku ingin berkongsi sesuatu info bersama yg aku rasa sgt penting kepada sesiapa yang masih belum membeli sampul duit raya lagi.
Ada satu pihak (yg aku rasa semua org taw pihak mana) suka-suki nk menyakitkan hati kite (nk pesongkn akidah umat Islam punya pasal)
kes ni bley dikire agak membahaya & sgt sensitif la...
sgt melampau..
dorang taw orng Islam da nk sambut raya..
dorang punye jahat sampai SAMPUL DUIT RAYA PUN NK LETAKKAN GAMBA ADA TANDA SALIB,(atas masjid lak tu)
kt bawah ni aku tempekkn gamba2 sampul tu...
korang cuba tgk btol2...
ada lambang salib




FISABILILLAH....

Credit to My Bro....

5 comments:

kaka said...

HUHU...
baru ja aku mend0nlod ini smpul..hik3...

Raiza_Tomoko said...

nnt jgn bg sampul ni kt aku na..xpa..bg duit trus pun aku trima ja..hehehe..

miss manje said...

ok2..
thxx 4 da info...
t jgn lpe kasik wet rye kat kyte ea...
huhu...

Ryoki said...

adakah ini kembarmu???
http://ammar-am.blogspot.com/

mcm cik pepel yg juga pya kembar.. hihihih... ak tkley jd first!!!!! laptop ampes.... huhuhu

Anonymous said...

Ryoki ni mmg...
xhabes2 saja nk cari pasal ngn orng..
saja nk bg sakit ati org len...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...