Wednesday, October 21, 2009

MPV Perodua

Salam 1 Malaysia!


Untuk Post kali ni aku nk kongsi sikit pasal persaingan yang boleh dikatakan sihat la antara Proton dan Perodua.
Proton da keluarkan model Exora beberapa bulan yang lepas.
Memang mendapat sambutan yang agak menggalakan la...
Model MPV die pon lawa.
Tp kali ni aku nk kongsi plak pasal model MPV Perodua yg akan keluar maybe awl tahun depan..(aku pon xsure sgt bile tu..heheh)
kt sini aku tempek kn gambar2 model MPV perodua tu..
Name belum ada....Model die lebey kurang macam Myvi, cume body die dipanjang kn je..
Actually aku da lama da ag gamba ni, tp xberkesempatan nk post,
so, skng ni aku da berkesempatan,(padahal jp aku ad meeting..huhu, curik2 masa sikit) aku post la..
Jom usha2 gamba MPV Perodua ni..













Enjin MPV Perodua




Bahagian Dalam MPV


10 comments:

Anonymous said...

1st!!!! hohohoho

Ezal R said...

Tu jer komen ang cerap???

Anonymous said...

ntahnya....
aku lak..
2nd!!...
haha..

Anonymous said...

3rd...
lawa gaks...
ade rupe wish gaks...
-karet-

Anonymous said...

i wish...
i'm 4th..

Nizam Zahri said...

ishh3 tukar layout lagi

Ezal R said...

layout aritu tu just tuk testing jer...hahaha

alia harun said...

ada sape2 yg sudi belikn kereta ni tuk lia x??then jd driver lia.ha3

Siti Hasanah said...

besaq sgt la keta ni
not my test
hehe
:P

Anonymous said...

purplez,
klu nk kete kecik, beli la kete sorong..hehehe

-DragonFlyer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...