Tuesday, April 20, 2010

Member Aku Lesbian??

ALERT!!!


ALERT!!!


ALERT!!!


ALERT!!!


ALERT!!!


ALERT!!!


Sila baca petikan dari hasil berYM bersama member aku yang membuat kenyataan panas di bawah:



Kenyataan panas!! pertama

Kenyataan Panas!! Kedua


Hah!! sungguh terkejut bila member aku yang hampir 3 tahun aku kenal (2 tahun jer pun) membuat kenyataan seperti diatas.
Sungguh aku tak percaya, dari luarannya nampak macam perempuan straight, tp dari dalaman pulak aku tak tahu la..huhu

insaf la wahai rakanku...hahahah

wallahualam....

p/s : kepada member-member perempuan, berhati-hati lah dengan orang ini...
bahaya!!..hehehe

*telah diberi kebenaran dari tuan punya diri untuk dipostkan kt sini...thanx...

6 comments:

WeEn said...

lari.. lari...
selamatkan diri!!!
huhuhu
takot!!!

Lyapunov said...

aku pon suka gak tengok pompuan seksi..
camno ni?..hahaha..

Azue said...

gatal la ang ni wan
ang sure ke ang tgk ppuan tu??
ke 'mcm' ppuan??
huhu

akuKah.. said...

uncle jon, sapa atie ni?
aku nk berkenalan ar...
hahaha

Ezal R said...

atie = akuKah...
hahahah
berkenalan la yek..

lya,
hg tgk pompuan seksi ke?? aduhh
jgn silap tgk pondan seksi sudah..hahahah

Lyapunov said...

alamak, silap la bro,
yang seksi aritu jantan rupanya..ahaha..

bro, gudluck exam sok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...