Wednesday, July 14, 2010

Tadaima!!


Setelah sekian lama aku tak meng'update' blog ni,
kini aku sudah kembali...
MySpace

Awal minggu ni, aku kena balik semula ke USM untuk menyambung pengajian aku ke peringkat "Master" MySpace...tp masa aku balik sini, macam-macam masalah pulak aku kena tanggung, kena buat semua lak tu, MySpacehampeh tol...huh..

Masalah pertama, Nama aku tiada dalam senarai nama penghuni Restu!! MySpace sedeh gila aku, selama 3 tahun aku stay kt restu, kini aku dipinggirkan, terus dibuang... dah la aku tak tempat nak tinggal mlm tu, sampai pun da lewat petang, aku pn cari member tuk membuat operasi menumpang..cerpa(yang aku tak dapat call, hp hilang), Azri, dan juga Hapis.
Masa aku kol apis tu, ingatkan aku da dapat tumpang bilik, tp bila aku masuk bilik jer...
Pergh!!! MySpaceramai yg menumpang jugak rupanya, aku plak malas nak menyemak kt bilik dia, aku pun kol la azri, nasib aku mmg baek, dia kerja kt Penang, sewa umah sorang-sorang pulak. aku dengan muka tak malu nya mintak nak menumpang rumah dia..tp just untuk sementara jela sebab esok nya aku kna pergi UPPU nak uruskan bilik aku kt USM ni...yg kini aku dah dapat bilik kt Tekun, rumah aku yang baru...hahaha, tp tak la baru sangat pun, dah 2 tahun aku duk secara haram kt sini...MySpace. Umah azri tu jauh la jugak dari USM, tp kena menumpang gak la, lgpun dia duk sorang2, mesti boley punya, then malam tu aku n azri pegi tengok final World Cup kt Kayu Nasi Kandar...mmg bez... Viva Espana!!..MySpace

Masalah kedua pulak, aku kena buat pendaftaran subjek kat UPDR, macam-macam aku kne buat, mintak tandatangan sana, tandatangan sini, naik pejabat, turun pejabat....letih gila...suma ni sebab aku nak ambik lebih unit jer MySpace ...tp sampai ke hari ni subjek aku tak didaftar lagi sebab td masa aku g UPDR nk amik slip pengesahan pendaftaran, dorang suh ambik esok pulak sebab TNC baru nk tgk...huhuh harap-harap esok da boley settle semua, letey la naek pejabat ni, then pegi pejabat sana... macam-macam...huh..tensen-tensen MySpace

Esok, aku harap boley settle semua da, aku nk relax-relax sket, baru ley belaja dgn tenang...MySpace heheh


2 comments:

Jun said...

haha. selamat datang ke tekun. :)

Ezal R said...

tima kaseh....
tp hg skang ni da jadi org nomad kn? bak kata artey...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...