Tuesday, September 28, 2010

Bengang


aku memang bengang and hangin!!

Aku bengang dengan sesetengah orang yg suka-suka ati jer nk wat apa yg dorang suka, dah la tak fikirkn pasala orang lain langsung. Ingat org lain ni ape? tunggul ke? nak bawak kemana pun bawak je tak perlu gtaw or inform apa-apa dulu? orang lain ada hati, ada perasaan gak..

ingat suka ke wat macam tu? patut la ada orang yg lari dari dorang, pastu nk salahkan orang tu pulak. patutnya taw n paham masalah tu dari dorang sendiri...jangan nak blame kn orang lain..

Tak pe-tak pe, time ni kita ikut dulu, semua sebab terpaksa, tapi tunggu lah.. dah sampai masa, bila dah tak nak jumpa nanti jangan nak blamekan plak.. paham la.. kalau sape-sape pun tak akan tahan la dilayan macam tu..

Bengang!!!





5 comments:

Jun said...

hoiii...haram satu apa pon aku tak paham..banyakkan bersabar.. berzikir.. berdoa..solat jgn tinggal :D

btw, aku nk blk dh. babai....haha...

forevershashasha said...

Sabar pejal..
Kalo berdiri 2, sila duduk..
Kalo duduk 2, sila tido..
Bila dh tdo mesti ilg bengang..

Btw,aku p0n dh blik gk..Babai

Ezal R said...

2-2 da balik...
aman USM..hahah

Jun said...

wei, ak ngah otw nk blk usm lg ni.haha. Mlm ni mkn sama2 j0m.

Ezal R said...

hahah... kena patah balik ke usm..
sian hg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...