Sunday, October 31, 2010

Konspirasi Yahudi


Sekarang semakin lama semakin menjadi-jadi penindasan terhadap Islam. Kenapalah mereka anti sangat terhadap Islam? Dari dulu sampai sekarang, mereka tetap terus menerus cuba menghapuskan Islam. Aku sangat bengang dengan kuasa barat, terutama Amerika dan sekutu-sekutunya. Kita sedia maklum bahawa yang menjadi tulang belakang mereka adalah Yahudi.

Yahudi tak akan berhenti menjadi perosak dunia selagi umat Islam wujud di bumi Allah ini. Mereka akan terus melakukan pelbagai konspirasi untuk menindas sehingga menyebabkan Islam di gelar sebagai agama pengganas. Tetapi, pengganas utama di dunia ini adalah Yahudi itu sendiri. Cuba lihat apa yang mereka telah lakukan terhadap Palestin? Konon nak berdamai, tapi tetap teruskan menceroboh tanah Palestin dan membina penempatan haram. Apa kes?

Amerika pulak tak habis-habis dengan sandiwara. Konon hendak bantu negara Palestin, tapi sering bersikap berdolak-dalih. Pelbagai alasan diberikan asalkan mereka dapat menjaga hati Israel. Hipokrit!!

Untuk kes lain, aku sangat percaya dan yakin bahawa segala adegan-adegan pengganas adalah konspirasi mereka untuk menidakkan Islam. Kemudian, wujud pula peperangan atas nama anti pengganas. Peperangan di Afghanistan dan di Iraq adalah bukti yang paling jelas. Segala bukti telah didedahkan pelbagai pihak, tapi dunia tetap tidak mampu berbuat apa-apa.

Semuanya disebabkan Amerika adalah kuasa besar dunia dan mereka juga berlagak seperti Polis dunia. Mereka seperti kebal dari didakwa dimuka pengadilan. Nak harapkan PBB? sampai kiamatlah gamaknya. PBB terletak dibawah telunjuk Amerika!!

Kini apabila Islam ingin bangun semula, mereka kembali dengan kospirasi. Mereka akan menyalahkan Islam apabila 'pengganas cuba menyerang' mereka tanpa disoal selidik terlebih dahulu dan tanpa bukti yang kukuh. Aku percaya bahawa banyak kes yang berlaku sekarang adalah konspirasi yahudi / anti-Islam semata-mata.

Semoga Allah melindungi dan memelihara umat Islam diseluruh dunia daripada fitnah-fitnah besar mereka. Amin!!...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...