Thursday, November 04, 2010

Keadaan Banjir Di Jitra Lagi

Sejak dua menjak ni ramai orang yang cuba mencari artikel atau info dan juga gambar tentang keadaan banjir di utara tanah air. Ini termasuk juga dengan keadaan banjir di Jitra yang mendapat hit paling banyak di encik google ataupun encik yahoo.

Okay! disini aku akan letakkan beberepa gambar tentang keadaan banjir di Jitra seperti mana post aku sebelum ini yang korang boleh klik kat sini.

Seperti gambar pada post yang lepas, gambar ini juga aku tak dapat ambil sendiri kerana masih tak dapat kesempatan balik ke rumah dan seperti biasa aku kreditkan gambar ini kepada pemiliknya dan juga blog ini.

Pekan Jitra 3 ( ada 3 kawasan setakat ini, semua bersebelahan)

Ini adalah kedai-kedai di pekan Jitra 3 yang bersebelahan dengan SKJitra yang berusia dah lebih 100 tahun.(kalau korang perasan tiang paling pendek sebelah kanan tulah tiang SKJ)

Memang rosak teruklah kereta ni.. kesian

Juga di Jitra 3

Ini pula jalan ke stadium mini dan bersebelahan Pusat Kesihatan Jitra


Pekan Jitra 1


Ini memang teruk sampai aku pun tak dapat kenal kat mana tempat ni.


Sekitar kawasan taman perumahan, kereta sudah tenggelam.


Insyaallah dalam masa 2 3 hari ini air akan surut kerana aku mendapat berita bahawa hujan sudah tidak turun ataupun sudah kurang. Marilah sama-sama kita berdoa semoga musibah ini berlalu dengan cepat. Sabar kepada semua mangsa-mangsa.

1 comment:

Ullyanazaidy said...

banjir kat kedah makin teruk kan..
hmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...