Wednesday, June 09, 2010

Mission Accomplished Pt 2


Kali ni aku nk letak gambar pasangan-pasangan ataupun group yang ke Titi Kerawang Waterfall Sabtu lepas..

Haa... inilah Mie, boyfriend Yna...

Artik n Cerap... Wan, apa fungsi kamu duduk di tgh2 alam itu??

Pasangan bahagia Wan n Azhar

Wan n artik tak tahan bau ketiak wan..busoook!!

Bahagia sungguhkan wan n artik ni??

Azue pun nak kacau daun gak... x senonoh~~

Nk tgkp gmbr aku n Faizal.. tp yg dapatnye gmbr Wan n Artik.. X adil!!!

Mereka sudah selamat bercerai...

Artik membawa diri dengan menaiki bas rapid utk balik ke usm...

Masih sedih dengan penceraian itu...

Azue cuba utk menghiburkan Artik...

Ni pulak Aku n Faizal ..

p/s: masih tak dapat khabar berita gambar dari jehar...
manakah gambar2 dari kamera kamu?? huhu

p/s: FYI,gambar-gambar ini di komen oleh cik azue


10 comments:

Ezal R said...

wan busook!!

artik,
da bahagia ek slpas bercerai?
muka bangga jer tgk...haha

Ezal R said...

wan busook!!

artik,
da bahagia ek slpas bercerai?
muka bangga jer tgk...haha

Ezal R said...
This comment has been removed by the author.
AzuE said...

amboi artik..
ramai peminat nmpk...
kamu sungguh curang!!!!
hahahah

oit wan..
dah tau ketiak tu busoookk..
watpe nak bagi artik bau pulak??
x snonoh ang ni...
kesian artik..
nasib bek x mati lemas...
hahahaha

akuKah.. said...

yeah betoi..
wan busuuukkk...

sekian terima kaseh ;p

akuKah.. said...

lupa lak..
dear AJOJO n PEJON..
awat nama aku je tukar?
huhuhu

AzuE said...

erk...
itu fzl...
bukan salah aku...
ang p marah kat fzl k...
hahaha

Lyapunov said...

haha..
aku bahagia bersama azhar sekarang ini.
doakan kami bahagia selamanya.. :P

AzuE said...

wan kesuma dewi..
aku doakan ampa bahagia..
Amin!!!!!

Ezal R said...

amin untk wan kesuma dewi...

artik, aritu aku lupa sal nama wan...
hahha, nasib la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...