Thursday, July 22, 2010

Life is all about choices!!


Untuk entri hari ni aku malas nak update sangat sebab aku dah mengantuk...lagi satu sebab aku malas nk update sebab aku tak ada idea langsung hari ni. Ada sesiapa mempunyai idea? cepat bagi taw aku...aku bosan ni...

Life aku hari ni bosan sket, tak ada apa-apa sangat cuma time klas pagi tadi jer lecturer da bagi assignment 1, tp due date lambat lagi... perlu tak aku wat sekarang? or aku patut delay dulu assignment tu? hurm... nanti-nanti lak aku pikir pasal assignment tu, kena cari group member lagi, dah la aku cume kenal sorang jer budak kelas aku... tu pun sebab member lame dari 1st year... rase-rase sape? haha... Ya! betul, Elly Suriati...hehe, jangan marah yer elly...harap-harap dia lah cari member group yg len, aku terlalu "rajin" nak cari...hohoh

ok lah, mengantuk la pulak, macam nak tido, tapi tido petang-petang ni orang kata tak elok..betol ke? sebab apa ek? hurmm... tak apa, kita tengok dulu macam mana nanti..haha..

ok, adioz

p/s : Title tak ada kena mengena langsung..<- bukti aku tak ada idea

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...