Wednesday, July 21, 2010

Nuffnang Masyuk!!

Pergh!! pagi-pagi buta hari ni sejuk gila... hujan lebat, lama pulak tu, patut la best gila tido.. hujan sampai jam 10++. Aku pun apa lagi, guna alasan hujan untuk malas bangun n pergi kelas...Yela, macam mana nak pegi kelas kan hujan-hujan camni, klu aku pegi jugak mesti jadi cam Elly, dia dah demam sebab pegi kelas time hujan tu... haa, aku ni kalu demam susah, so, aku buat keputusan tak pergi kelas. heheh ok kan??...

Hari ni aku bangun tido terus mengadap laptop, tengok cite Bleach... Dah puas tengok Bleach (takkan puas sebenarnya) aku terasa seperti nak check belog, bila aku check belog Che Piah (bukan nama sebenar) aku terharu sebab ada satu entri pasal aku komen kat belog dia hari tu...terkesan jugak ek komen aku, siap komen aku disokong oleh blogger-blogger lain.. haha tp entri pasal aku cuma separuh jer pun, yg separuh lagi pasal kandungan dalam perut Che Piah, Ya! dia sudah mengandung, tp aku tak tahu la siapa bapak or siapa mak..hahaha..

Orait! cukup pasal Che Piah, aku nak cite pasal ada sorang mamat ni berasa riak, Ya! sangat riak (bukan aku yg kata, orang lain kata) bila Nuffnang bagi dia duet lebih skit dari aku ... dia dengan perasaan bangga nya bertanya kat aku; "Nuffnang hg dah berapa da? seribu? dua ribu? hahaha, hg takkan boleh lawan dengan aku punya..hahahah", dia senyum n gelak dengan bangganya.. aku pun tak tahu apa sebenarnya yg dia syok sangat..MySpace Tapi tak apalah asalkan dia bahagia, biarkan lah dia syok sorang-sorang. Tapi yang aku herannya, dia sanggup kira entri aku n dia untuk dia banding-banding entri siapa lagi banyak. Tp setahu aku la kan, Nuffnang tak bagi upah untuk entri siapa lagi banyak tapi siapa yang rajin update belog n berapa banyak Readers view and mengklik Ads dari Nuffnang tu... apa la yg mamat ni cuba lakukan dengan banding-banding bilangan entri aku dengan dia? hurm... tak apalah, macam aku kata tadi, asalkan dia bahagia sudah...hahah


Klik pada gamba untuk besarkan
(bukti dia membandingkan entri)
Perhatian : cerap tu bukan nama sebenar

p/s: ada perkara yang ditokok tambah untuk menyedapkan cerita, harap maklum

Peace Bro!!

7 comments:

Jun said...

sabar la pejon.
hari ini hari dia,
esok mana tau hari kita pulak.

masa tu, kita gelak guling-guling.
orait?

Ezal R said...

orait! no problem...hahah..
mana dia weh? hehehe..

forevershashasha said...

dh klik :)

Ezal R said...

tq cik akukah

Jun said...

aku dah klik..
minum milo anda jadi sihat dan kuat! haha.

Ezal R said...

hahah.. tima kasih daun keladi yer en. kaka.. hoho
cmni ar member

Unknown said...

buat bodo je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...