Friday, July 16, 2010

Najis!!!!

Memang sangat pengotor!!!....
siapa la punya kerja pergi "membuang" dalam lift tekun ?
tak sempat sangat ke?
kalau iye pun dah tak tahan, tandas kt tekun ni kan banyak..
setiap tingkat ada...
pergi la buang kat situ...
yang pergi buang dalam lift tu apa hal??
teruk betol ar...
naik hangin aku...
aku nak naik ke bilik pun tak senang...
masuk jer lift da bau semacam,
itu satu hal....
then bile tgk sekeliling ada la 2 tompok bahan buangan tu...
itu yg aku sempat nampak la,
yang aku tak nampak, tak taw la...
aku terus keluar dr lift tu...
lari then naik lift lain...

sape la yg pengotor sangat ni???
camni ke student APEX?
ape kes ni??
geram aku....
rasa nak menyumpah-nyumpah jer...
what the .....................
Hish!!!!


5 comments:

akuKah.. said...

dia ingt lift 2 toilet k0t..
Haha

Nurhuda Araby Al-Kahery said...

biar btol kt usm ade cmnih...huh....ktorg, taik kucing ade ar...tp tu kt toilet ar....kucing pun tau kt mane toilet...huhu

kaka said...

sori la wei.
aku xtahan sangat tadi. xsempat..huhu :(

Ezal R said...

itu la pasal...
sape punya keje nth?
budak oversea?
junior?
or sape nth?
mmg xsnonoh giler...
geli aku..
koya ar hg wan!!

Ezal R said...

kucing pun tau kt mana toilet.....huhu
ni org ka apa pun aku xtaw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...