Wednesday, October 13, 2010

Konspirasi Cerap


Sepatutnya aku postkn entri ni dah lama da.. tapi cerap aka piah (panggilan manja oleh rakan) punya pasal lah aku terpaksa lambatkan post ini..cerap telah menciplak idea aku..

Aku memang tak dapat buat apa-apa, semua gambar aktiviti yang sepatutnya milik aku, disimpan dengan begitu rapi dan tidak diberikan kepada aku.Alasan cerap cuma, "biaq aku post dulu, baru aku bagi gambaq ni kt hang",..Kedekut!!

Setelah aku menunggu selama 3 hingga 4 hari, cerap akhirnya telah menge'post'kn entri yang terhasil dari idea aku tetapi telah menokok tambah cerita supaya nampak itu adalah idea dia..
sungguh hampeh kamu cerap...

aku kini telah mendapatkan kembali hak untuk gambar-gambar yang sememangnya milik aku..kat bawah ni cuma sedikit dari gambar-gambar tu..

cerap tengah skodeng orang



Semua ini adalah ketika aku n cerap aka piah pergi berjogging di padang JBA.. aku nk tegaskan disini, sebenarnya cerap bukannya terpaksa pergi jogging disini pun seperti dia laporkan di blog miliknya.. aku yang telah dipaksa olehnya untuk pergi berjogging disini, cerap mengugut aku tak nak pergi jog, aku dengan perasaan kasihan yang teramat sangat terhadap cerap kerana beratnya telah naik, kitorang pun pergi la tempat tu..(nyesal aku bgtau ada tempat jog baru aritu) ..huhu..

tapi yang herannya, cerap cuma rajin tangkap gambar dan mengarah-ngarah aku buat senam ini, buat senam itu.. tapi dia tak nak buat pulak.. bila suruh buat, dia buat sekadar melepaskan batok di tangga..haha.. dasar pemalas..

p/s : cerap, aku da balas....hahah, tapi belum completely ag, sebab gamba hg yg betol2 ngh senam xda..hampeh


10 comments:

lady bella said...

cerap mmg mls nk senaman..taw skodeng je..hehe..=p

Ryoki said...

hoih!! gmbr krusi last n kasut 1st tu aku amek!!! jgn dok claim yg ang lak.... gedik btol!!

Ezal R said...

haha.. sebab tu aku xletak watermark....

cerap koya ar..

Ezal R said...

kasut tu aku yg punya ok..so milik aku la..

Ryoki said...

ceh.. abeh 2 pdg tu ang pya gak la?? gedik!!

AzuE said...

haisyo..
Suke bt0l ciplak menciplak..

Ezal R said...

cerap mmg...
suke ngt menciplak...

Ezal R said...

cerap, pdg tu hak milik awam ok...
harap paham

Jun said...

aku jd k0npius..
Sapa yg propa..haisyoo..;-)

Ryoki said...

eee... gla prasan.. tkdernyer.. ak nk ciplak idea ang... aku tk post bnyk pon sai jog ni... plus, ang tkpernah ckp pon ang nk post lam blog.. ang ckp ang nk gmbr, pas2 aku tkmo bg, coz aku nk letak lam blog... ang xckp pon ang nk post lam blog.. ang just nk gmbar jer.. gedik pya statement...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...