Wednesday, November 10, 2010

Menantu Belasah Mertua Pula.. Haisy...

Ni lagi satu kes yang aku terbaca dalam papaer hari ini, macam entri aku sebelum ni juga, memang tak habis-habis dengan kes macam ni, tak boleh ke selesaikan dengan cara yang baik, bincang elok-elok?


Hanya kerana perselisihan faham, seorang pemuda sanggup menikam bapa mertuanya sehingga parah di rumahnya di Jalan Bendahara 3, Bandar Tenggara, di sini semalam.

Armen Suardi, 52, dipercayai diserang menggunakan objek tajam dipercayai pisau pukul 2.40 petang sehingga cedera parah di dada dan kepala.

Armen yang berlumuran darah kemudian membuat laporan di balai polis berdekatan sebelum mendapatkan rawatan di Pusat Kesihatan Bandar Tenggara.

Ketua Polis Kota Tinggi, Suprintendan Osman Muhammad Sebot berkata, keadaan mangsa yang bertambah serius dirujuk ke Hospital Sultanah Aminah pada petang sama.

"Dia bagaimanapun meninggal dunia pukul 5.20 pagi ini di hospital itu," katanya kepadaUtusan Malaysia di sini hari ini.
Beliau berkata, siasatan awal mendapati berlaku perselisihan faham antara mangsa dan suspek yang merupakan seorang penganggur sebelum kejadian.

Katanya, sebaik sahaja menerima laporan, suspek yang berusia 23 tahun dan berasal dari Kampung Lubuk Pengkalan Batu, Mersing melarikan diri ke Mersing.

"Bagaimanapun dia berjaya ditahan pada waktu malam hari kejadian di rumah keluarganya di kampung tersebut.

"Dia seterusnya diserahkan ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Tinggi untuk membantu siasatan.

"Suspek direman selama seminggu bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan," katanya.

-Utusan

2 comments:

Nizam Zahri said...

mak aih.. satu hari berapa kali post.. hahahaha...

Ezal R said...

haha.. kena up to date la pong!!.. kes berlainan ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...