Thursday, December 30, 2010

Jagalah Kemaluan Anda Dengan....



Haha.. Tajuk tak boleh blah... kepada sesiapa yang otak karat kekuningan sikit tu mintak maaf lah yer.. entri ini bukan kearah kemaluan itu, tapi kemaluan lain..


Jom kita tengak cara-cara nak cover malu..:



1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak.. 


2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak... 


3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus... 


4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.... 


5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda.... 


6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula.... 


7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?.... 


p/s: kredit kepada owner info sebenar..

8 comments:

natrahmohdsaid said...

haha..idea yg bernas..!!

shasha said...

kalo jth miskin...cm ne?
hahahaa

Ezal R said...

klu jatuh miskin, teruskan sampai bankrap..hahah

ladylily said...

tebaek~! hahaha

Anonymous said...

kalo jatuh hati cam na pulak ?

Ezal R said...

kalau jatuh ati, g beli ati ayam ganti..haha

AzuE said...

erk??
ade kene mengene ke?

Ezal R said...

ada je yg kne mngena haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...