Thursday, January 06, 2011

Bunuh Seperti Binatang

Kes di Palestin ni memang tak akan habis sampai kiamat. Itu sudah pasti tapi yang aku sangat-sangat tak berpuas ati adalah dengan tindakan negara haram Israel yang membunuh rakyat Palestin seperti binatang. Mereka sesuka hati menembak dan kemudian claim bahawa semuanya salah rakyat Palestin dan yang paling tragis tu, negara-negara luar tak mampu buat apa-apa sebab sekutu kuat Israel ni adalah Amerika Syarikat. Semoga Israel Laknatullah akan lenyap dan ditimpa bala suatu hari nanti. Amin!!


JERUSALEM: Askar Israel melepaskan tembakan terhadap dua warga Palestin di sempadan Semenanjung Gaza dengan salah seorang dilaporkan terkorban. 

Pihak Israel dikatakan melepaskan tembakan itu selepas kedua-dua mangsa dikatakan cuba melepasi pagar sempadan serta menembak ke arah mereka.
“Dalam kejadian itu, salah seorang warga Palestin berkenaan terbunuh manakala mangsa kedua cedera," kata saksi tentera.
Saksi itu berkata, kedua-dua rakyat Palestin itu dilihat mendekati garis sempadan ketika askar Israel melepaskan tembakan. 

Pasukan penyelamat Palestin gagal mendekati mangsa kerana cuaca gelap dan merbahaya kerana kawasan itu juga diwartakan sebagai zon terbuka yang membolehkan Israel bebas melepaskan tembakan. - AFP 

4 comments:

nurmisnan said...

assalamualaikum Ezal
si laknatullah nih akan sentiasa
membunuh kaum adam kerana
mereka TAKUTTTTT mcm TIKUS
sebab itu mereka membunuh
org ISLAM...

ISRAEL laknatullah PENAKUTTTTttttt...

saya_arief said...

kejam..

Ezal R said...

Israel sebenarnya takut kepada Islam. sebab itu lah mereka sedaya upaya mungkin mensabotaj dan melemahkan Islam.. tapi kita semua tahu, Allah Maha Besar dan Maha Adil

OnitOrumama said...

a'ahh kan..
mmg bangsa yg diLaknat..
tp sampai biLe benda nihh?
keSian tgk paLestin asyik kEna tindas..kEna bULi dgn iSraeL... ;((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...