Tuesday, July 20, 2010

Rented!!


Harap maklum kepada sesiapa yang ingin dan telah menghantar sebarang komen atau resume berkaitan post aku sebelum ni, klik disini. Katil kosong telah disewa kembali oleh rumate aku..

Aku rasa dia terbaca post aku kot semalam, sebab tu dia cepat-cepat balik ke bilik supaya tiada siapa pun yang boleh menyewa ... Cuba bayangkan, selepas beberapa jam aku postkan katil untik disewa, trus dia balik ke bilik .. memang pantas!! hebat-hebat...

Sehingga saat aku postkan ini, dia masih tidur tanpa sedarkan diri dan aku rasa lakan, semalam mesti dia berhempas pulas untuk balik ke bilik sebab tak nak org laen sewa..hahah...

Se, kesimpulannya, Rented!!...melepas la wan..hahahha

p/s: rumate aku balik kampung rupanya...huhhu

8 comments:

Ryoki said...

ang memang rumm8 yg trok!!!!

mai cni baca Aku Benci Perempuan Cover Cun Depan Laki... blah la wei...

kaka said...

caittt!!... xpa la.. aku dok sorg2 ja la.. nak wat camana.. org xsudi. huhu~~~

kaka said...

eh, che piah dok soh mai baca apa lagi. dh baca la.. siap komen lagi.haha.

Ryoki said...

biaq r.. nk promote... wahahaha

Ezal R said...

woit che piah (aku ikut wan kata), title hg cm xde kne mngena ngn apa yg hg post pon..
hahaha

Ezal R said...

wan, hg cm pasrah jer...hahaha
sabar byk3 yer

Ryoki said...

tajuk mau bes ckit.... wahahaha

Ezal R said...

stakat tajuk jer bez tp isi xdak watpa kn?...
hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...