Monday, November 15, 2010

Salam Aidiladha


 Salam kepada semua,

Dalam masa 2 hari lagi.. kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha @ Hari Raya Korban...  

Oleh itu aku, Ezal R, pemilik blog ini ingin mengambil peluang ini nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam diseluruh Malaysia dan juga kepada umat Islam diseluruh dunia (macam la blog aku ni semua orang kenal..haha)  dan juga kepada seluruh warga Malaysia.. 

Tidak lupa juga kepada semua blogger, sama ada yang kental ataupun tidak....(baca : aku buat ucapan awal ni sebab esok petang aku dah nak balik kampung, senangnya susah sikit nak online....)

Disini aku mengajak diri aku sendiri serta semua sama-sama kita menyambutnya dengan memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim A.s dan anakandanya Nabi IsmaiL A.s

Semoga kita memperoleh keberkatan dari Yang Maha Esa, Allah SWT..
~Maaf zahir dan Batin ~
 p/s: Jitra dah tak banjir kn?

6 comments:

mohd Jun said...

selamat beraya dlm banjir..

"sama ada yang kental ataupun tidak??:
kenapa mesti kental? haha..

momochan said...

raya raya raya....weeee~

jitra rasanya da tak banjir la.HUHU

momochan said...

raya raya raya....weeee~

jitra rasanya da tak banjir la.HUHU

AzuE said...

ingat org len dlu ek...
yg pentng2 x ingat..
huhu

Ezal R said...

uish!! ofcoz la ingt... orang yg paling penting tu..
for u is a special one la dear...

haha, da kat rumah sekarang... dah tak banjir da pun..

Anonymous said...

Keep up the good work. general health

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...